Імплантація - одна з найпопулярніших процедур сучасної стоматології. Вона поступово заміщує собою інші види протезування. Мільйони пацієнтів зі всього світу вже оцінили переваги імплантатів. Принцип відновлення зубів за їх допомогою достатньо простий. Титановий імплантат встановлюється на місце втраченого зуба та грає роль його кореня. Далі до імплантатів кріпляться коронки чи протези (повні або часткові). Сьогодні у пацієнтів є можливість широкого вибору різних систем імплантації та видів коронок. Завдячуючи цьому, кожна людина має можливість підібрати для себе те рішення, яке їй найбільш імпонує.

Показання до імплантації зубів

Єдиною причиною потреби в імплантації є відсутність одного чи декількох зубів. Дана процедура проводиться починаючи з 18 річного віку пацієнта. Похилий вік не являється протипоказанням для імплантації. Досягненню найкращого результату виконання процедури буде сприяти позитивний настрій у пацієнта, дотримання правил гігієни ротової порожнини та рекомендацій лікаря.

Методи імплантації

Використовується декілька методів проведення дентальної імплантації. Кінцевий вибір методу робить лікар, беручи за основу результати попередньої діагностики. Розрізняють декілька процедур імплантації за ключовими показниками.

Переваги імплантації:

Етапи проведення процедури імплантації

Найбільш розповсюдженою сьогодні лишається класична двоетапна методика встановлення імплантатів. Вона підходить більшості пацієнтів. Першочергово лікар спілкується з пацієнтом, проводить огляд ротової порожнини та призначає необхідні діагностичні процедури.За їх результатами підбирається імплантат потрібної довжини та форми, також обирається оптимальне місце для його встановлення.

Під час наступного візиту до клініки проводиться встановлення імплантату. Через невеликий прокол чи надріз лікар встановлює імплантат у кісткову тканину альвеолярного відростка щелепи. Тканини ясен повертаються на місце та накладаються хірургічні шви, які знімаються при контрольному огляді місця встановлення імплантату через 7-10 днів.

Проміжний етап - формування ясен. Його роблять через 3-6 місяців після встановлення імплантату, який до цього часу вже міцно інтегрований в кістку. Формувач ясен - це елемент циліндричної форми, що сприяє формуванню ущільнення на поверхні ясен. Завдяки цьому, ясна біля коронки матимуть рівний та гарний контур.

Кінцевий етап - встановлення штучної коронки. Вона може бути керамічною, цирконієвою або металокерамічною. Ортопедичну конструкцію фіксують до абатменту - сполучному елементу між коронкою та імплантатом.

Імплантація зубів в 60 років

Пенсійний вік не є перепоною на шляху до повноцінної та гарної посмішки. Сьогодні ми можемо запропонувати імплантологічне лікування пацієнтам самого похилого віку. Завдячуючи швидкості розвитку сучасних технологій, зараз майже всі хронічні та системні захворювання не є протипоказаннями для імплантації. Наші лікарі мають значний досвід встановлення імплантатів пацієнтам у віці старше шести десяти років.

Тільки позитивні відгуки

Відгуки вдячних пацієнтів - краща нагорода для імплантолога. Ми супроводжуємо наших пацієнтів, котрим було встановлено імплантати. Протягом багатьох років вони виявляють стабільність та надійність.

Протипоказання та можливі ускладнення

Не варто самостійно шукати у себе захворювання та проблеми, що стануть перепоною для процедури імплантації. Абсолютних протипоказань майже не залишилось. В будь-якому випадку лікар зможе підібрати для Вас оптимальне рішення.

Корисні поради від імплантолога

Наші лікарі рекомендують пацієнтам використовувати іригатор для очищення зони біля імплантів та професійну гігіену кожні 3-6 місяців. Це допоможе підтримати зовнішній вигляд ясен в ідеальному стані.