Прикусом називають взаємовідношення зубних рядів при їх повному змиканні. За даними дослідження, близько 60% людей в нашій країні потребують ортодонтичної корекції прикусу. Річ у тому, що неправильний прикус - це не тільки естетичний дефект. Він може стати причиною психологічних комплексів, захворювань шлунково-кишкового тракту, карієсу, порушень міміки, дикції та дихання. Причинами формування неправильного прикусу є спадковий фактор, ЛОР-захворювання з порушенням носового дихання, шкідливі звички (смоктання пальця, пустушки).

ЧОМУ ТАК ВАЖЛИВО МАТИ ПРАВИЛЬНИЙ ПРИКУС?

В першу чергу, людина з неправильним прикусом, прагне уникати спілкування через свою нібито «жахливу посмішку». У зв'язку з цим комплексом, людям найчастіше не щастить в спілкуванні з протилежною статтю, друзями, колегами по роботі.

Однак, важливі не тільки соціальні чинники, фізіологічні проблеми теж мають місце. Наявність дефектів прикусу не дозволяє якісно пережовувати їжу, що тягне за собою певні проблеми з травленням. Крім цього, при неправильному прикусі, по-різному розподіляється жувальне навантаження, а це призводить до підвищеного стирання окремих зубів і захворювань періодонту.

ІСНУЮТЬ ДЕКІЛЬКА ВИДІВ НЕПРАВИЛЬНОГО ПРИКУСУ:

Лікар визначає вид прикусу за результом огляду пацієнта.

У кожного п'ятого жителя земної кулі є проблеми з прикусом. Сьогодні, існує досить багато способів і методик усунення цього недоліку. Всупереч поширеній хибній думці, і в дорослому віці можливо виправити прикус зубів.

ВИПРАВЛЕННЯ ГЛИБОКОГО ПРИКУСУ

Діагноз говорить про те, що верхні різці повністю або майже повністю закривають зуби-антагоністи. Виправити глибокий прикус можна як в підлітковому, так і дорослому віці. При цьому полегшується носове дихання, трохи змінюється овал обличчя і припиняється травмування слизової. Головний метод корекції глибокого прикусу - установка брекет-системи.

Стоматологічний центр «Dr.Weber» пропонує великий діапазон послуг, пов'язаних з корекцією оклюзії. Встановити брекети Ви можете за доступними цінами.

ВИПАРВЛЕННЯ ВІДКРИТОГО ПРИКУСУ

Одним з поширених видів порушення оклюзії є  відкритий прикус. В цьому випадку верхні та нижні різці не з’єднуються. Щелепа не змикається повністю, рот напіввідкритий, пацієнт страждає від сухості слизової, естетичного дефекту і порушень дикції. Безумовно, виправити ситуацію в ранньому віці значно легше, ніж у дорослому. Однак, завдяки комплексному лікуванню, яке включає використання капи, брекет-системи, мікропротезування, майже в будь-якому випадку можна домогтися вирішення даної проблеми.

КОРЕКЦІЯ МЕЗІАЛЬНОГО ПРИКУСУ

Мезіальный прикус характеризується «виступом» нижньої щелепи вперед, нижні різці можуть перекривати верхні. При цьому пацієнт страждає від цілого комплексу естетичних проблем: западає верхня губа, профіль виглядає увігнутим, а підборіддя - занадто виражене. Значно ускладнюється пережовування їжі та дикція. Часто мезіальний прикус ускладнюється мікродентією верхніх зубів, наявністю надмірних і надто великих нижніх зубів. Для корекції такого прикусу може знадобитися використання ортодонтичних апаратів, видалення зубів, використання ортоімплантів і мікропротезування зубів.

ОСНОВНІ МЕТОДИ ВИПРАВЛЕННЯ ПРИКУСУ

У нашій клініці використовується декілька способів виправлення прикусу. Ось деякі з них:

Звернувшись в нашу клініку, Ви зможете проконсультуватись з лікарем та обрати найбільш безболісний та дієвий спосіб виправлення прикусу.

ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ

Вартість залежить від різних факторів: обсягу підготовчого лікування, виробника та матеріалу брекет-системи (або елайнерів), тривалості лікування. Найдоступніший за ціною варіант - лікування металевими брекетами. Керамічні, сапфірові брекети та елайнери коштують трохи більше. Найдорожчий варіант за ціною - лінгвальні брекети.

ВІДГУКИ

Кращим доказом високої кваліфікації наших фахівців, будуть численні позитивні відгуки пацієнтів. Порівнюючи фото до і після лікування, ми завжди радіємо перетворенню, яке відбувається в результаті ортодонтичної корекції. І мова не тільки про вирівнювання зубів, людина набуває впевненості в собі, відкрито і вільно посміхається, не відчуває скованості при спілкуванні.

Виправлення прикусу і брекети за доступними цінами - це реально!